haber
HABER ARAMA
Web Haber     haber ara
Anasayfa
Türkiye
Siyaset
Spor
Teknoloji
Dünya
Ekonomi
Sağlık
Yaşam
Sanat
Eğitim
Sanat haberleri

Kurtlar Vadisi Pusu Son Bölüm Tam Özeti İzle

Kurtlar Vadisi Pusu Son bölüm fragmanı yayınlandı. Kurtlar Vadisi Pusu dizisinin Son Tam Özeti Full yayınlanacak yeni bölüm fragmanı yine heyecanlı

07 Nisan 2010 09:38
Kurtlar Vadisi Pusu Son Bölüm Tam Özeti İzle

Reklamlar

Kurtlar Vadisi Pusu 89. bölümde neler olacağını merakla bekleyenler için Vadi'nin yeni bölüm fragmanı yayınlandı. Kurtlar Vadisi Pusu yeni bölümde işler tamamen karışmaya başladı.

Kurtlar Vadisi Pusu Son 89. Tahminleri


* Memati ölmez rüya görüyor.
* Polat turanın elini öpmez öpmek için eğilir o sırada elini kavrar ve kırar.
* Abdülhey bu bölümde %100 iyleşmez ama büyük gelişmeler kateder.
* Artist bu bölümde gözükür gaye onu robot yapacaktır.
* Örgüt polata bi darbe vurur buna karşılık polatta onların mekanını basar.
* İskenderin gizli adamlarından birini polat ele geçirir ve iskenderin bu adamları sakladığı yeri öğrenir.
* Helikopterin arıza sebebi fellerdir frekans bozucuyla helikoptere arza açmıştır.
* Bölümün sonunda iskender ebruyu hastaneden kaçırır öldürür.
* Ayrıca mematinin vurulma sahnesi polatın rüyası hatırlarsanız son bölümü iskender diyodu mematiyi vermezsen senin kızın benim kızım polatta bunu hatırlar rüya görür.

Kurtlar Vadisi Pusu 91 FULL İzle



Kurtlar Vadisi Pusu 90 FULL İzle



Kurtlar Vadisi Pusu 90 Özet İzle




facebook Twitter Bookmark digg it digg it Google kaydet!
 Yukarı Çık
Baslik:
Metin: /500


51 Yorum ___________________________________________________________________
engin

bufilm gerçekten güzel ama eski yani ilk çıktığızaman çok süperdi diziyi hiç kaçırmazdım şimdi ki bölümleri bana pek fazla iyi gelmedi balim kurtlar vadisi terörü verseydiniz rekor üstüne rekor kırardı
17 Mayis 2010 12:58 | Yukarı Çık
polat alemdar

polat alemdarı çoooooooooook seviyorum
12 Mayis 2010 21:27 | Yukarı Çık
vadi

ebruya hamilelik çok yakışmış.birkaç bölüm hamile kalsın.
12 Mayis 2010 08:37 | Yukarı Çık
lol

bencce bu dızıyı bozdunuz eskkı bolumller superdıı sımdıkkı bolumler oylemmı tamamen sıyasete verdınnız dızıyı star farkkımmı dıyyecennız yoksa yonnetmmenmı dızıylle oynnamayın arttık sukkoyvermmeyuın sıyasetı karıstırmmayın
05 Mayis 2010 17:49 | Yukarı Çık
kurtlar pusu

ben bu fılım severek izlemekteyim çok am cok süper
29 Nisan 2010 12:59 | Yukarı Çık
kvp

yani dizi bilmiyom süper şeyler olabilir bence heyabdül iyileşecek şonra maraz ali iskendere sıkacak polat maraz aliyi vüracak adanalı kafasına sıkacak yeaniiiii evlat sarmaşık gibe be dezi
29 Nisan 2010 09:55 | Yukarı Çık
İYİCE DİZİ KENDİNİ KAYBETTİ

ARKADAŞLAR DİZİ TİCARETE DÖKÜLDÜ, ARADA BİR TÜRKİYENİN GÜNDEMİ OLAN KONULARA ATIFTA BULUNUYOR DİYE DİZİYİ SÜPER MÜÜTHİŞ DİYE ELEŞTİRMEMEK GEREK... CÜNKÜ O KADAR PARA HARCANIYOR DİZİYEDE NİYE ADAM GİBİ BÖLÜMDER İZLEYEMİYORUZ? DAHA SİNEMATİK DAHA REALİST DAHA GERİLİCEĞİMİZ(AKSİYONUYLA) TÜRDEN BİR DİZİ NEDEN OLMASIN BU DİZİ? CÜNKÜ BİZİM ÜLKEDE KİMİ İNSANLAR OLDUK BİTTİ DER HİÇ YAPTIKLARI İŞLERİN BAŞKA ÜLKELERDE NASIL YAPTIĞINI İZLEMEZ ,KISACA GELİŞMEZ! ULAN PUSU DİYE DİZİ YAYINLAMAYA BAŞLANDI JENERİK BİLE AYNI KALDI, 5DK JENERİK İZLİYOZ, BİRDE DAKİKALARCA REKLAM YUH BEE, YABANCI DİZİLER 40 DK SÜRÜYOR AMA 90 DK LIK BİR DİZİDEN DAHA FAZLA SAHNE GÖRÜYORUZ. TEŞKE DİZİ DAHA DA GELİŞSE ESKİ BÖLÜMLER DÖNEMİN EN İYİSİ İDİ. ŞİMDİ NE YAPTIĞI BELİRSİZ DİZİYİ YAPANLARIN...
24 Nisan 2010 17:50 | Yukarı Çık
kral

bence herşey süper çok izlenen ve tutulan bir dizi
20 Nisan 2010 21:53 | Yukarı Çık
haci muroo

ya kardesler muro zamaninda bölemiydi ceto yildirim flimi bozdular yaa ben artik kurtlar vadisi deyil tek turkiyeyi izliyorum orda sivan var ...
18 Nisan 2010 20:24 | Yukarı Çık
ebru

yaaa ebruyla polat ne yapıyo öyle ama bence ebru haklı biraz saçmaladılar gibi eskiden gamze vardı biraz güzeldi şimdi bozdular....
11 Nisan 2010 15:55 | Yukarı Çık
genç

iyicene bozdular
11 Nisan 2010 13:15 | Yukarı Çık
yanlızkurt

yakardesım sumemetı abduheyt hepsı bıarada olsun bırazda polat felan esı hepsı ıyolsunnar bıde feller rııybı azburun kırıpcokertsın
08 Nisan 2010 22:15 | Yukarı Çık
baltacı

amduleyin artık eski haline dönmesini heyecanla bekliyorum bubölüm cok heyecanlı bir bölümebenziyor
08 Nisan 2010 20:01 | Yukarı Çık
furkan

bu aralar kurtlar vadisi pusu çok iyi ve heyacanlı gittiyor
08 Nisan 2010 17:47 | Yukarı Çık
mutiş

zaten başka bır şey yokki tv dekurtlarmış ajanlarmış hıpno olmuşuz başka işimiz yokcasına memleket kavos içerisinde kımsenin umrunda diğil galıba bırazda buna kafa yoralım arkdaşlar
08 Nisan 2010 16:13 | Yukarı Çık
mutiş

zaten başka bır şey yokki tv dekurtlarmış ajanlarmış hıpno olmuşuz başka işimiz yokcasına memleket kavos içerisinde
08 Nisan 2010 16:06 | Yukarı Çık
serdar

ya ne kadar karışıyosunuz önünüze geleni yiyin
08 Nisan 2010 09:28 | Yukarı Çık
nevroz

bencede saçma flmi cıvıtılar iyice
08 Nisan 2010 01:08 | Yukarı Çık
kurtlar

bence güsel de artık polat memati ve abdulheyin birleşmesi gerekli biraz daha heyacan lazım değil mi???
08 Nisan 2010 00:30 | Yukarı Çık
kurt

eskisi gibi deyil artık suyunu çıkardılar
07 Nisan 2010 19:44 | Yukarı Çık
sabancı

bilader bu nedir ya memati abdül ben bu filmi ilk bölümünden beri izliyorm hala da izlicem ma kaliteyi yitiriyorlar
07 Nisan 2010 18:32 | Yukarı Çık
kurts

abdülhey bulunması en az 2 hafta sürer inşallah diziyi toparlarlar
07 Nisan 2010 17:32 | Yukarı Çık
eee

valla biraz riskli bu bölüm
07 Nisan 2010 16:35 | Yukarı Çık
vadi hayranı

ya süper olacakta şu memati abdulhey ve polat üçlüsü artık bir arada olsunda biraz daha renk gelsin diziye ya doğru değilmi ya
07 Nisan 2010 16:20 | Yukarı Çık
YİNESAÇMA

BİRZAHMT SÜPER OLSUN ARTIK...SAÇMALAMAYA BAŞLAMIŞTI ZATEN.. NERDE ESKİ KURTLAR VADİSİ PUSU..
07 Nisan 2010 16:06 | Yukarı Çık
offf

off offfff gerildik ya
07 Nisan 2010 16:00 | Yukarı Çık
suupeeerrrrrr

bu bölüm gerçekten süpere benziyo arkadaşlar perşembeyi iple cekiyorum...
07 Nisan 2010 14:36 | Yukarı Çık
Rıdvan

süper olcak bu bölüm
07 Nisan 2010 13:13 | Yukarı Çık
Dosk Siteler: haber Kaynak gösterilemeden yayinlanamaz. Haberleri Haberleri