haber
HABER ARAMA
Web Haber     haber ara
Anasayfa
Türkiye
Siyaset
Spor
Teknoloji
Dünya
Ekonomi
Sağlık
Yaşam
Sanat
Eğitim
istanbul
Ankara
Sanat haberleri

Kurtlar Vadisi Pusu 71. Yeni Bölüm Son Full Divx Kalitesi Dizi İzle

Kurtlar Vadisi Pusu 71. bölüm Full bölüm haber.pro da izleyebilirsin. Kurtlar Vadisi Pusu 71 bölüm tahminleri ve analizleri KURTLAR VADİSİ PUSU İZLE

Kurtlar Vadisi Pusu 71. Yeni Bölüm Son Full Divx Kalitesi Dizi İzle

Reklamlar

Kurtlar Vadisi Pusu Tahminleri


1-İskenderin ordan kaçması mümkün değil. Hukuka teslim olacak ve giderken bi miktar polattan veya mematiden şiddet görebilir :)
2-Filminde fazla detay verileceği için pek fazla sorgu sahnesi seyretmeyiz bence.
3-Zaza belliki başına buyruk hareket etmeyi seviyor. Bu bölümde icraatlarına başlar..
4-Cevat yatmaya devam eder
5-Levent bozokları kurtarmak isteyen tataroğlu polat ve ekibine saldırır. Bu noktada bulut vs yıldız kapışması izleyebiliriz
6-Bölüm finalinde funda ölür
7-Aron Feller bu bölümde polatla karşı karşıya gelmez

Kurtlar Vadisi Pusu 71. bölüm Divx Kalitesi İzle




Not: Bilgisayarınızda Divx player yüklü değilse Divx eklenti yükleme penceresi açılacaktır. Onayınızdan sonra Divx player eklentisi yüklenecektir. Divx player eklentisi yüklendikten sonra Oynat tuşuna basarak videonun yüklenmesinden sonra tv kalitesinde diziyi izleyebilirsiniz.

Kurtlar Vadisi Pusu 75 Bölüm Full İzle


Kurtlar Vadisi Pusu 71. bölüm İzle







Kurtlar Vadisi Pusu google ara


Kurtlar Vadisi Pusu google haber ara

21 Kasim 2009 00:00 Tarihli haber

facebook Twitter Bookmark digg it digg it Google kaydet! stumbleupon DMCA.com
 Yukarı Çık
Baslik:
Metin: /500


176 Yorum ___________________________________________________________________
Polat Alemdar

Bu film en güzel film rekor kırıyor :))) Polat Harika
18 Aralik 2009 16:52 | Yukarı Çık
zeynep alemdar

polat eger ebrudan ayrılmazsan kendimi öldürücemm:@
14 Aralik 2009 16:38 | Yukarı Çık
memait

memati cevatı öldür
10 Aralik 2009 16:24 | Yukarı Çık
sdad

polat ölme ölürsen flim biter
07 Aralik 2009 14:34 | Yukarı Çık
bosver

gerçekten polat dovus sahnelerine yakisiyormu abisinin sayesinde duruyor nede olsa kendi firmalari
07 Aralik 2009 01:54 | Yukarı Çık
pusu

tamam güzel filimde polatın ekibi işi salama almıyorlar
06 Aralik 2009 15:25 | Yukarı Çık
pltalmdr

cevat çok yaşamaz iskender kaçmayı başarıs polat oron fellerin çetesini çökertir ama biraz zor aron fellerin her yerde parmagı var
06 Aralik 2009 15:23 | Yukarı Çık
SFZ

BUNLAR DERİN MEVZULAR FAZLA GİRMEYİN
05 Aralik 2009 01:19 | Yukarı Çık
ÖLÜMÜNE TİLİLİ

HERKES ROLÜNÜ İYİ YAPAR GERİSİNE KARIŞMAZ
04 Aralik 2009 18:42 | Yukarı Çık
iskender

iskender ölürse ben bu filmi izlemem
04 Aralik 2009 11:00 | Yukarı Çık
cevat

cevat ölmeli ama ölmeli cünkü zaza onu arat micak
03 Aralik 2009 16:15 | Yukarı Çık
polat ebru

polat ensonunda ebruyuda kendine benzeti ebru kimseye silah dogrultmaz polatan bulaştı
03 Aralik 2009 12:54 | Yukarı Çık
mehmet sarıkaya

cevatı memati öldürsün zaza dayı filme devam :) :)
03 Aralik 2009 12:32 | Yukarı Çık
Serkan_Canada

selam pence bu filim turkiyenin onunu acan filim oldi zaten bunu yapan biri hakim biri savci degilmi ozaman ne bilelim bunlarin gizli devlet icin calismadini dusunun filimdekiler gercek hayatla bire bir turkiyede ne oluyosa once filime sonra gercek hayata bence bu filim dirin devlet tarafindan yonetiliyo soru?? neden kurtlar vadisi teroru kaldirdilar cunku biliyorlardi halkkin ayaga kalkacani yerinnizde olsum su filime ta basindna bi bakarim once mafya oldular sonra devleti yonetmeye kadar ciktilar dusunseniz ze Tuncay guney nendne sorgulandi sanki devlet bilmiyomu du bunlar sadece halka goz boyama derler siz ne derseniz den bence derin devlet halen var ve halende yururlukte turgut ozal onu nasil susdurdular kurt acilimini ilk devreye sokan o oldu ne oldu biz baskalarina suc bulyoruz onuda derin devlet oldurdu bakin gorun recep tayip erdagonida sukastle kaldiracaklar dememdi deme turk milleti ben sadece bi dusunce dir
03 Aralik 2009 00:38 | Yukarı Çık
başlık yoktir!

ne bu ya. yorumları okudumda yarıldım gülmekten. sanki bir diziden değilde siyasi bir partiden yada daha öneml birşeyden bahsediyormuş gibi. ülkemde eğitimsizliğin ne derece olduğunu yine görüyorum. zamanınızı dizi izleyerek harcıcanıza biraz kendinizi eğitin.
01 Aralik 2009 02:35 | Yukarı Çık
ŞİYAR TANİK

ARKADAŞLAR YALAN SÖYLÜYORSAM YALAN DİYİN AMA MEMATİ NİYE BAŞINI ÖLE KAMBUR YAPIYOR DÜZ YAPSA DAHA GÜZEL AMA EN GÜZEL ROLÜ MEMATİ İLE ABDÜL YAPIYOR HELAL SİZE PUSU :D :d :d
30 Kasim 2009 19:33 | Yukarı Çık
ümit

polat ölme
30 Kasim 2009 18:29 | Yukarı Çık
dadas

polat abi eğer bu yazdıklarımı okursan sevinirim filmini çok beyeniyorum tek kafamı karıştıran bayaza ateş ediyon ve halen yaşıyo o nasıl oluyo
30 Kasim 2009 17:12 | Yukarı Çık
babaskoo

yhaa ne diyim zaza rolün güzel polat savaş dizisi abi bu romantik aşk dizisi degilki yapma şu aşk meşk olaylarını git he kurbanda seni
30 Kasim 2009 00:55 | Yukarı Çık
mematı

mematı kardeş kazım abımıze darılma o marasın gururu göz bebeği
28 Kasim 2009 20:47 | Yukarı Çık
emrah

zaza sen devam fılme
28 Kasim 2009 13:12 | Yukarı Çık
:)

işinız gucunu yok fılm yahu asıl fılm sızın ıcınde odlugunun dunya hayatı degılmı sızın fılme ceklıdıgnızı bılmıyormusunuz bırakın bu fılmlerı kendı fılmlerınıze bakın ötekı hayatta bırer bırer karsınıza cıkacaktır bır pencere ıcınde Allah ıslah etsın ne dıyım
27 Kasim 2009 16:26 | Yukarı Çık
lkjn

şıtandart
27 Kasim 2009 08:21 | Yukarı Çık
faruk zz

bunlar beni sewmiiiii
26 Kasim 2009 22:30 | Yukarı Çık
zaza

çok kulak oksa
26 Kasim 2009 20:26 | Yukarı Çık
yasin yeşilay

iskenderi öldür diyosunuz. ya ebru polatı öldürürse
26 Kasim 2009 13:33 | Yukarı Çık
zaza

seni çok seviyoruz. ne olur ayrılma.
26 Kasim 2009 09:10 | Yukarı Çık
HARIKA!!!!!!!!!!!!!!!

bence harika bir film begenmeyen izlemesin zorla izletenmi var kardesim yorum yapmaniza gerek yok
25 Kasim 2009 17:05 | Yukarı Çık
polat

iskender ölür
25 Kasim 2009 15:16 | Yukarı Çık
çımı yeasss

hepinizin kafanızı kırarın aaa niye açılmıyo
25 Kasim 2009 15:00 | Yukarı Çık
karslı

gelmiş geçmiş en güzel ve en uzun dizi başarılarının devamını dilerim
25 Kasim 2009 14:19 | Yukarı Çık
ATT

COK GUZEL BIR DIZI BASARILARININ DVAMINI DILERIM
25 Kasim 2009 01:56 | Yukarı Çık
yakısıklı

iskender kendi kendi ne bir film yapsa izlenir ya bayram sonu cok guzel bir film istiyoruz dimi arkadaslar persembe oldumu insanlar polat abi polat abi var dıyorlar herkse televizyon basında oluyo
24 Kasim 2009 22:31 | Yukarı Çık
~S~E~Z~E~R~

Sen devletin cocugu degılsın Apturrahmanın cocugusun :D
24 Kasim 2009 21:34 | Yukarı Çık
Remziyye

Ben bu diziye bakarken çok mutlu oluyorum, çünki ben bu diziyi seviyorum her gün bu diziye bakmadan uyuyamıyorum. Bence Polat alemdar kibisi bu diziye canlandıramaz.
24 Kasim 2009 19:43 | Yukarı Çık
yardımcı

bu dizinin yani projenin arkasında eski devlet görevlileri var binbir güçlükle yayınlıyorlar bu yapımda emeği geçenlerin yedikleri ekmek helalolsun insanlara gerçekleri anlatmak bile vatana hizmettir herkeze iyi seyirler.
24 Kasim 2009 18:36 | Yukarı Çık
ÇOK ABARTMIŞLAR

POLAT SANKİ DÜNYAYI KURTALAN ADAM KURTLAR VADİSİ ÇIKTI ERKEKLİK BOZULDU DAHA AÇIKLAMALI OLMASI LAZIM
24 Kasim 2009 18:14 | Yukarı Çık
Polat Alemdar

bu yerli film kuşağında her şey özenle ve düzünle yapılmış bir filim ve çok sewdiğim güzel film herkese iyi seyirler....
24 Kasim 2009 15:00 | Yukarı Çık
dıyarbakırlı ismail hakkı kuzu

bu bölumde obur bolumler gıbı super ıskender devrı sona erdı yerıne zaza nın getırılmesınden yanayım ve kıbrıtcınınde yasamasını ısterım bu fılmı yonetmenıne emegı gecen butun yapımcılarına tesekur ve sukranlarımı sunarım
24 Kasim 2009 13:47 | Yukarı Çık
KENDINI

BENCE POLATIN YERINE KENDINI VURSUN EBRU...
24 Kasim 2009 13:44 | Yukarı Çık
s/e/d/a/t

Birdahaki bölüm muhteşem olacagından eminim muhteşem bir film
24 Kasim 2009 13:00 | Yukarı Çık
Ne Olacak??

Ne olacak bu Ebru'nun hali yazık kıza Polat'a harika davranıyo onu çok seviyo Polat bunun farkında bile deill bir an önce Ebru Polat ilişkisi normale dönsün işler yoluna girsin karışıklık yakışmıyo bu diziye...
24 Kasim 2009 12:27 | Yukarı Çık
u/M/U/t

bence bukiz polat alemdari vuramaz vurursa f'lm b'ter
24 Kasim 2009 09:31 | Yukarı Çık
2003

vadisi 2003 yılından beri bir bölümünü bile kacırmadan izliyorum gerçekten harika bir film..umarım hiç bitmez
24 Kasim 2009 00:16 | Yukarı Çık
zaza q

zaza harikaa.:)
23 Kasim 2009 22:07 | Yukarı Çık
72.Bölüm Fragmanları cıkar günlerdne pazartesi

Cok guzel yenı muzık ıntıkamda guzelmış kesınlıkle ozenmıyorm ama flım cok guzel !
23 Kasim 2009 21:08 | Yukarı Çık
harika

bende diyorum ki bu kız kendini vurur polata sıkacak hali yok ya
23 Kasim 2009 20:46 | Yukarı Çık
vadi

böyle bir film bir daha tvye gelmez
23 Kasim 2009 20:12 | Yukarı Çık
[!*!]S_A_M_ET[!*!]

KESİNLİKLE süper film devam etmesıni
23 Kasim 2009 19:50 | Yukarı Çık
$€N$iz ç@cuk

hayat öyle zor ki polat bil sevdigi kız vurmakta zorlanıyor seniseviyorum yanlıklık
23 Kasim 2009 19:31 | Yukarı Çık
teşekkür ederiz

tc ilk defa böyle dizi seyrettim teşekkür ederim
23 Kasim 2009 16:37 | Yukarı Çık
MÜKEMMEL

TEK KELİMEYLE SÜPER BİR DİZİ EBRU NE POLATI NE MEMATİYİ NEDE ABDÜLEYİ VURUR SADECE KENDİSİNİ VURUR ZATEN POLATA YAKIŞMIYOR
23 Kasim 2009 11:16 | Yukarı Çık
tskl

bende ılk defa sıtenızde kurtlar vadısını seyrettım yayınınız bı harıka ve sıtenızı sık kullananlara ekledım yayın hayatınızda basarılar dılerım
23 Kasim 2009 01:56 | Yukarı Çık
Teşekkürler.

İlk defa sitenizi ziyaret etme imkanı buldum. Dizinin bu bölümünü, herhangi bir sorun yaşamadan ve kesintisiz seyretmek, gerçekten de keyifli idi. Çalışmalarınızda başarılar dilerim. Murat.
22 Kasim 2009 21:28 | Yukarı Çık
tebrikler

meraba sitenize ilk defa giriyorum ve şimdiye kadar en kaliteli şekilde ve takılmadan diziyi seyrettim bundan dolayı teşekkür edrim sizi bulmam iyi oldu başarılarınızın devam etme dilegiyle
22 Kasim 2009 18:48 | Yukarı Çık
hepnizin

amına çaktıklarım açılmıo nie koyuyosunuz
22 Kasim 2009 14:51 | Yukarı Çık
İskender Temize Çıkarılıyor

Katil kendi çıkarı ve egosu adına ve gladia adına kürt ve türk halkını kırdırtan iskender yani veli kğçğk temize çıkartılıyor.
22 Kasim 2009 14:28 | Yukarı Çık
mht

süper filim
22 Kasim 2009 14:15 | Yukarı Çık
TEBRİK

SİNEMA KALİTESİNDE BİR DİZİ YAPTIKLARI İÇİN PANA FİLMİ TEBRİK ETMEK LAZIM. FİLMİN KALİTESİNDE AZALMA DEĞİL AKSİNE ARTIŞ GÖZLENMEKTE.BÖYLE DEVAM ETTİKÇE DİZİ UZUNYILLAR SEYİRCİYİ EKRANLARA KİTLEYECEKTİR.
22 Kasim 2009 12:58 | Yukarı Çık
ders

osmanlının tokatı tatlı avrupa yedice istiyor
22 Kasim 2009 12:47 | Yukarı Çık
sana katılıyorum

ruzgarcım sana katılıyorum ve bende aynı kanıdayım..
22 Kasim 2009 12:12 | Yukarı Çık
memati

bence cevat mematiyi ele geçirmek için uğraşıcak sonra mematiyi ele geçiremeyeceğini anlayınca mematinin ailesini araştıracak oğlu olduğunu öğrenince evinden ali mematiyi kaçıracak. memati oğlunu merak ettiği için evi arıcak gülendam bağlı olduğu için telefonu açamıcak memati eve gelecek gülendam ali mematiyi kaçırdıklarını söyleyince memati hemen harekete geçicek.sonra cevat mematiyi arıcak ve (oğlunu istiyosan kendini verceksin ve bende sana öyle şeyler yapcamki aklının ucundan bile geçemicek)diyip telefonu kapatıcak
22 Kasim 2009 11:54 | Yukarı Çık
ruzgar

polat la ebru hiç yakışmamış polat kurtlar vadisin de yanlız olmalıdı palat hala elifi seviyor ve kalbinde onu yaşatı yor olmalı öbru ölsün senaryoda elifi yeniden istiyorum lütfen yada polat yalız olsun
22 Kasim 2009 10:38 | Yukarı Çık
ruzgar

bu film TÜEKİYENİN çoğu bölüm ve sahnelerin şahısların gerçek te olan ların ve hala yaşşanan ların gerçehinin ta kandisidir gençlerin gerçekleri bilme yönünde çok faydalı ve herkesin artık nereye bakıcanı göstermektedir teşekkürler KURTLAR VADİSİ yapımcıları ve emeği geçen herkese
22 Kasim 2009 10:33 | Yukarı Çık
güsel

çok güsel olmuş tbrkler
22 Kasim 2009 01:05 | Yukarı Çık
GLADİO

GLADİOİZLEDİM ODA MUHTEŞEM BİR FİLM OLMUŞ
21 Kasim 2009 23:59 | Yukarı Çık
kurtlar vadisi

cok cok güzel yapiyorsunuz bu vanminitleri bitirin allahinizi seveyim
21 Kasim 2009 23:52 | Yukarı Çık
devletımıze zuhal vermesın

turkıyuenın bölmek ısteyen ler tek tek kahrolsun derım
21 Kasim 2009 19:46 | Yukarı Çık
dehşet polat

varmı polat gibi adam e abdullah çatlıyı canlandıran adam süper olmalı polatta tam bu sitilde bi adam allahına korban polat ayrıca zazada diziyi çok güzel etti gelmesiyle arkandayız çatlı
21 Kasim 2009 19:30 | Yukarı Çık
muhteşem

çok güzel gerçekten tşk edirm butun çalışamlara
21 Kasim 2009 19:23 | Yukarı Çık
ERSİN (POLAT)

ÇOK BEĞENİYORUM
21 Kasim 2009 15:53 | Yukarı Çık
KURLAR VADİSİ

KURLAR VADİSİ TMM BANA GÖRE BİŞİY TÜRKEYİNİN GERÇEKLERİNİ BİLMEK BENİM ÇOKKK İŞİME YARAYACAK
21 Kasim 2009 15:48 | Yukarı Çık
KURLAR VADİSİ

KURLAR VADİSİ TMM BANA GÖRE BİŞİY TÜRKEYİNİN GERÇEKLERİNİ BİLMEK BENİM ÇOKKK İŞİME YARAYACAK
21 Kasim 2009 15:45 | Yukarı Çık
MEMATİ

MEMATİ DAVRANIŞALRINI BİRAN ÖNCE DÜZELTSİN YOKSA ..
21 Kasim 2009 15:45 | Yukarı Çık
çok güzel

bu filmi yayınlamakla çok iyi yaptınız
21 Kasim 2009 15:43 | Yukarı Çık
kral

herkes yerini bilsin
21 Kasim 2009 14:54 | Yukarı Çık
sonunu düşünen kahraman olamaz

kurtlar vadisi ve kurtlar vadisi pusu nun ilk bölümün den buyana onun hayranıyım asla kacırmam
21 Kasim 2009 14:39 | Yukarı Çık
polat alemdara

polat alemdar yaşa büyüksün
21 Kasim 2009 13:49 | Yukarı Çık
ŞENOL KOSOVANLI

CEVAT ÖLSÜN ARTIK YAW MEMATİ SÜPER BİR KARAKTERİN VAR SANA HAYRANIM CEVATI SEN ÖLDÜR
21 Kasim 2009 11:33 | Yukarı Çık
xxx

ya senaristlere burdan seslenmeyin sanki onlarda sizi dinleyip eski oyuncuları oynatcaklar.. ayrıca ali sürmeli cok iyi bir seçimdi bence bosa laf etmeyin. hep aynı gitmicek tabi.... sonucta 10 numara dizi
21 Kasim 2009 10:17 | Yukarı Çık
kurtların girdigi yere çakallar giremez iskender

9 deil 10 numarasınız kurtlar vadisindeki ekibi kutluyor ve tebrik edyorum özente deyil sitilimdir allahına kadar milliyetçiyim yaşasın kurtlar
21 Kasim 2009 10:16 | Yukarı Çık
2oo3 - 2oo9

kurtlar vadisini 2oo3 yılından beri izliyorum kurtlar vadisinin kaybolan oyuncularını qeri istiyoruz eskiler dah qüzeldi qerci şimdide qüzel polat alemdar qeldiqi yeri unutmasın lütfen cok eski bölümleride koyun kurtlar vadisi pusu ya film daha renlenir bence cünki önceden cok aksiyon vardı cok macera vardi lütfen qeldiqiniz yeri unutmayın
21 Kasim 2009 05:11 | Yukarı Çık
polata acıyanlar

polatın karı dırdırından çektiği nedir yaw
20 Kasim 2009 23:04 | Yukarı Çık
mehmet kenan doğan

süper bir film yaa polat alemdar rolüne çok yakışıyor izlerken insan heyecanlanıyor
20 Kasim 2009 22:39 | Yukarı Çık
türkiyede yaşanan gerçekleri anlatıyor

çok güzel program yapmişlar gerçekleri anlatıyor
20 Kasim 2009 20:17 | Yukarı Çık
türkiyedeki tek dizi

polat kardeşim bir numarasın gerçekleri dök ortaya osmanlı tokatını alkışladık bütün aile alah seni korusun diyrbakır/ergani
20 Kasim 2009 18:57 | Yukarı Çık
akın

ya bende cook sevıyorum
20 Kasim 2009 18:54 | Yukarı Çık
kurtlar vadisi pusu

süper bi dizi polat alemdara bayılaıyorum..
20 Kasim 2009 16:24 | Yukarı Çık
vazgeçikmezim

bndan gzl bidizi varsa yorum yapsın
20 Kasim 2009 15:18 | Yukarı Çık
ayrıca

ayrıca kurtlar vadısı sakın bı daha hayranlarını uzmesın sakın..ben gecen haftadan bahsedıyorum ama genede dıkkat etsınler uzmesınler bızı saygılar..
20 Kasim 2009 13:47 | Yukarı Çık
bende

bende bı ozellıkle perşembe gecelerı vadıyı ızlerım.
20 Kasim 2009 13:31 | Yukarı Çık
ON NUMARA

YA BİR TEK BU DİZİYİ SEYREDİYORUM TAA 2003 YILINDAN BERİ VE BENİM GİBİ BU DİZİNİN HAYRANI OLAMZ
20 Kasim 2009 13:14 | Yukarı Çık
cvp

hapis yatacak,çünkü önümüzdeki hafta kurtlar vadisi gladio çıkıcak ya.onunla bağlantılıydı bu bölüm.büyük ihtimalle de artık iskender oynamaz bundan sonra
20 Kasim 2009 13:05 | Yukarı Çık
düşmanlar güçlensin

polat çok yeteneksizleşti ekibini dahada güçlendirmeli daha çok aksiyon görmeliyiz hata yapar oldular hep düşmanlarıda güçlendirsinler bence
20 Kasim 2009 13:03 | Yukarı Çık
poyraz

güzel ama polatın eşi kendini vurur polatı vurmaz
20 Kasim 2009 13:01 | Yukarı Çık
bu bolum superdi

Cunku polat yakisiklinin intahar etmesinden faydalanmayi bildi ve gladioya gozdagini vermis oldu. iskenderde yakalanarak icerden gladioyla savasmaya baslayacak ve polatin butun istedikleri yavas yvas olmaya baslayacak.
20 Kasim 2009 12:45 | Yukarı Çık
birazdaha gerçekçi

büyük iskenderi birazdaha rahat bırakın
20 Kasim 2009 12:40 | Yukarı Çık
zanetti

bu bölüm biraz daha iyi müzikte oturmuş.
20 Kasim 2009 12:27 | Yukarı Çık
??

kardes zaten film girio vizyona o yuzden iskenderi içeri attılar filmde zaten mahkemen dewam edio
20 Kasim 2009 12:17 | Yukarı Çık

Diger Yorumlar Için Tiklayiniz!
Dosk Siteler: haber Kaynak gösterilemeden yayinlanamaz. Haberleri Haberleri