haber
HABER ARAMA
Web Haber     haber ara
Anasayfa
Türkiye
Siyaset
Spor
Teknoloji
Dünya
Ekonomi
Sağlık
Yaşam
Sanat
Eğitim
Sanat haberleri

Hatice Şendil kimdir?

Hatice Şendil 1983 senesinde doğdu. 2001'de Miss Turkey yarışmasında ikinci, Miss Europe arışmasında üçüncü olunca mankenliğe başladı.

07 Temmuz 2009 16:15
Hatice Şendil kimdir?

Reklamlar

Hatice Şendil Kimdir?


Hatice Şendil 1983 senesinde doğdu. 2001'de Miss Turkey yarışmasında ikinci, Miss Europe arışmasında üçüncü olunca mankenliğe başladı. Ayrıca 2001'de' Yeni Hayat' isimli bir dizide rol aldı.
Hatice Şendil Eylül, Iki Yabanci, FesupanAllah ve Yaban Gülü gibi önemli projelerde de yer aldı ve Çelik'in 'Töre' isimli şarkıya çektiği klipte oynadı.
Güzel oyuncu ' Kendinizi güzel buluyor musunuz?' sorusuna sizce ne cevap verdi?
Evet, Hatice kendini güzel buluyor, ama insanın özünün daha önemli olduğunu da belirtiyor.
Kurtlar Vadisi Pusu'da Polat'ın yeni aşkı Şendil, 'Polat'ın evlatlığı 'Ali'nin kreş öğretmeni 'Ebru' olarak diziye katılacak.


Necati Şaşmaz kırgın



Hatice Şendil aşk yaşadığı Necati Şaşmaz"a kırgın.Güzel oyuncu, Ebru, Polat'la evlendi, ben Necatiyle evlenemeyeceğim dedi...

Kurtlar Vadisi'nde 'Polat Alemdar'ı oynayan Necati Şaşmaz ile diziye geçtiğimiz sezon dahil olan Hatice Şendil arasındaki aşkı bilmeyen yok. Dizide önce Polat'ın sevgilisi 'Ebru' karakterini canlandıran sonra da eşi olan Hatice Şendil, gerçek hayatta ise aşk konusunda oldukça sıkıntılı.

10 aydır Şaşmaz ile aşk yaşayan Şendil, sevgilisinin ilişkilerini gizlemeye çalışmasından dolayı oldukça dertli. Yakın arkadaşlarına, sevgilisinin beraberliklerini sahiplenmediğini söyleyen Şendil"in içini şöyle döktüğü öğrenildi:

CANIM ACIYOR



"Necati'yle baş başayken hiçbir sorun yok ancak dışarıya karşı beraberliğimizi hâlâ gizlemeye çalışıyor. Aşkımızı sağır sultan bile duydu ama o hâlâ gizlemeye çalışıyor. Bunları kendisine de söyledim. Dizide 'Ebru' Polat'la evlendi ama böyle giderse ben Necati'yle evlenemeyeceğim. Bunları düşününce canım acıyor."


Hatice Şendil Resimleri



Hatice Şendil
Hatice Şendil

Hatice Şendil resim
Hatice Şendil Kurtlar vadisi

Hatice Şendil ShowTV
Hatice Şendil Show TV

Hatice Şendil resimi
Hatice Şendil Dizi

Hatice Şendil resimleri


facebook Twitter Bookmark digg it digg it Google kaydet!
 Yukarı Çık
Baslik:
Metin: /500


29 Yorum ___________________________________________________________________
HULYA

HİÇ KİMSE EBRUYA LAF EDEMEZ POLATLA ÇOK YAKIŞIYOR ELİF EBRUNUN ELİNE SU DÖKEMEZ SENİ ÇOK SEVİYORUM EBRUYA LAF EDEN KARŞISIN DA BENİ BULUR
30 Agustos 2010 21:26 | Yukarı Çık
gül

çok üzgünüm.ebru ölmeyecekti.bir süpriz olsun.
08 Haziran 2010 10:38 | Yukarı Çık
aydın

hatice şendil; seni sadece sevdiğim kıza benzediğin için seyrediyorum.. yanlız bırak artık şu polat''ın peşinide işine gücüne baksın
02 Haziran 2010 16:17 | Yukarı Çık
eBRUU

ebrunun hayrnıyım. diziyi onun için izliyorum. elif die tutturanlara da bu bebek kapak olur :D onlar artık olmuş bir AİLE. bırakın artık elif diye tutturmayı. maziiiiiiiii de kaldı o. ebru var artık. polatın hem karısı hem de çocuğunun annesi....
30 Mayis 2010 11:24 | Yukarı Çık
fthhh

vadinin bütün bölümlerini 3 4 defa izlemiş biri olarak diyorum ki en kötü performans oyunculuk olarak.
21 Mayis 2010 21:48 | Yukarı Çık
vera

ebru asil ve çok güzel.annelik çok yakışacak sana.ikinci bebeği bekliyoruz.erkek olsun.
18 Mayis 2010 09:31 | Yukarı Çık
aptal

hiç güzel değilsin necati ile özgün namal birbirlerine çok yakışıyorlardı sen biçık aradan
14 Mayis 2010 15:08 | Yukarı Çık
gül

ebru akşam çok güzeldi ama çok az göründü.
14 Mayis 2010 09:42 | Yukarı Çık
gül

ebruya hamilelik çok yakışmış.eminim annelikte çok yakışacak.bebeğini kucağında görmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz.
07 Mayis 2010 09:01 | Yukarı Çık
ebruli

dizi harika sen harikasın.ebru ile polatın bebeklerinin olması ise muhteşem.her bölüm çok heyacanlı.başarılar.
06 Mayis 2010 09:42 | Yukarı Çık
kadir baba

iyi gunler hadice hanım nassılsınız siz pana filme çok yakışrsınız ben sizi azerbeycenden ariyurum turkan
05 Mayis 2010 08:27 | Yukarı Çık
vadi

hatice şendil diziye çok yakıştı haticeyle birlikte diziyi izlemeye başlayan binlerce kişiden biriyim.inşallah sonuna kadar polatla dizide kalırsın.her perşembeyi iple çekiyoruz.tekrarlarınıda.
03 Mayis 2010 09:13 | Yukarı Çık
kadir baba

necati abiyle inşallah evlenirsiniz mesut bahtiyar olursunuz polat alemdarka
17 Nisan 2010 14:46 | Yukarı Çık
sanem

ben hatice şendili çok seviyorum ama necati şaşmaza kızkınım hatice şendili üzüyor aklında bence cansu kanlıkaya var bu ilişkiden çok sıkılmış necati abi bizde senin aldatmandan bıktık
14 Nisan 2010 19:42 | Yukarı Çık
bengü

hatice şendile bayılıyorum birtanem yaa çok seviyorum
13 Nisan 2010 11:27 | Yukarı Çık
canan

bence necati şaşmaz her konuda haklı polat alemdara elif daha çok yakışıyor ebru değil...........ltfn kabul edin ama doğrusunu söylüyorum yalan mı?
13 Nisan 2010 11:18 | Yukarı Çık
selvi

umarım evlenirsiniz çok çok çok mutlu olursunuz bahtında yüzün kadar güzel olsun inşallah
09 Nisan 2010 22:28 | Yukarı Çık
aşk çakar

o adam seni almaz datlım boşuna uğraşma necati şaşmaz bu şaşarmı hiç fıstık gibi hatunsun sen daha iyilerine layıksın salla gitsiinn
09 Nisan 2010 22:26 | Yukarı Çık
gizemnur

ihşallah herkeze söylersiniz sonunda aşkınısı ilan edarsiniz ggercek hayattada evlenırsınız
28 Mart 2010 14:54 | Yukarı Çık
gizemnur

ihşallah herkeze söylersiniz sonunda aşkınısı
28 Mart 2010 14:52 | Yukarı Çık
H:)

KURTLAR VADİSİNDE gözlerimi ekrandan alamıyorum desem yeridir :() gözleri bayılıyorum ;)
20 Mart 2010 05:26 | Yukarı Çık
ÇOK YAKIŞIYORSUNUZ

BENCE HATİCE ABLA ÇOK GÜZEL BİR KIZSIN NECATİ ABİDE İSE ÇOK YAKIŞIKLI . FLİM DEDE BİRBİRLERİNE ÇOK YAKIŞIYORSUNUZ..İNŞALLAH GERÇEKTE TE EVLENİRSİNİZ ZATEN ÇOK YAKIŞIYORSUNUZ.SİZE FLİM MİNİZE HAYRANIM...